MN TS-5 UHPD 10W-40

Інноваційне всесезонне напівсинтетичне (esters + HC-synthes) моторне масло для сучасних високонавантажених та високооборотних дизельних двигунів з турбоннаддувом і без, що працюють у важких умовах. Олія відповідає Глобальній світовій специфікації GLOBAL-DHD-1, яка враховує всі вимоги європейських, американських та японських виробників важких дизельних двигунів, вироблених починаючи з 1998 року, що працюють у важких умовах зі збільшеними пробігами між змінами олії та виконують чинні норми щодо вмісту токсичних речовин. відпрацьованих газах та встановлених на великовантажних автомобілях (понад 3,9 тонн).

Властивості продукту:
- Естерові компоненти в поєднанні з напівсинтетичною основою найвищої якості, що відповідає вимогам GLOBAL DHD-1, що володіє оптимальною в'язкістю в широкому діапазоні температур, забезпечують відмінні антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, що значно продовжує ресурс техніки на всіх, навіть самих екстремальних. широкому діапазоні температур навколишнього середовища та забезпечує суттєву економію палива;
- Естерові компоненти в поєднанні з природними антиоксидантами надають маслу підвищену термоокислювальну стабільність, що в поєднанні з чудовими мийно-диспергующими властивостями (TBN >10) і зниженою зольністю ефективно знижує нагаро- і лакоутворення, запобігає утворенню відкладень всіх видів і підтримує протягом усього інтервалу між замінами;
- Унікальна esters-містить рецептура забезпечує маслу стійкість до старіння, а за рахунок зниженої випаровуваності та підвищеної температури спалаху знижує витрату масла «на чад», що дозволяє застосовувати його в двигунах зі збільшеним інтервалом заміни масла (Long Life) та звичайних;
- За рахунок ester-містить основи оптимальної в'язкості володіє відмінними низькотемпературними властивостями, у тому числі низькою температурою застигання, що забезпечує чудову прокачування масла і провертання вузлів двигуна при низьких температурах, легкий «холодний пуск» (до -30 ºC) і зниження пускового зносу;
- Сумісно із системами допалювання вихлопних газів (EGR). Знижує утворення сажі;
- ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- має знижене піноутворення;
- ефективно бореться зі збільшенням зусилля зсуву в процесі експлуатації, викликаного зростанням в'язкості за рахунок дисперсії сажі;
- Може бути використаний при роботі на паливі з підвищеним вмістом сірки.

Призначено для всіх видів високонавантажених дизельних двигунів шосейної (магістральні тягачі, автобуси тощо), позашляхової (будівельної, гірничодобувної, сільськогосподарської) та спеціальної техніки європейських, американських та азіатських виробників, що відповідають вимогам Euro I, II, III, IV, де необхідний рівень експлуатаційних властивостей CI-4 Plus чи нижче.

Може бути використаний у бензинових двигунах, де необхідний рівень експлуатаційних властивостей API SL або нижче.

recommendation.header

CATERPILLAR ECF-2

CATERPILLAR ECF-1-a

CUMMINS CES 20076

CUMMINS CES 20077

CUMMINS CES 20078

DETROIT DIESEL 93K215

MACK EO-N

MACK EO-M Plus

MAN M 3275-1

MB 228.1

MB 228.3

MTU Type 2

RENAULT RLD-2

VOLVO VDS-3

specification.header

SAE 10W-40

API CI-4 Plus

API CI-4/CH-4

ACEA E7

ACEA A3/B4

JASO DH-1

GLOBAL DHD-1

  • PDF

    Specifications
  • SAE 5W-40
  • API SN
  • ACEA C3
  • BMW LL-04
  • GM dexos2
  • MB 229.51
  • PORSCHE A40
  • VOLKSWAGEN 505 00
  • VOLKSWAGEN 505 01
  • FORD WSS-M2C917-A
  • RENAULT RN0710
    • Approval
      Recommendation