MN TS-9 UHPD 10W-40 Nano

Всесезонне синтетичне низькозольне моторне масло для високонавантажених та високооборотних дизельних двигунів останнього покоління з турбоннаддувом і без, що працюють у важких умовах і використовують низькосірчисте паливо. Олія відповідає глобальній світовій специфікації GLOBAL-DHD-1, яка враховує всі вимоги європейських, американських та японських виробників важких дизельних двигунів, вироблених починаючи з 1998 року, що працюють у важких умовах зі збільшеними пробігами між змінами олії, що виконують чинні норми щодо вмісту токсичних речовин. відпрацьованих газах та встановлених на великовантажних автомобілях (понад 3,9 тонн).
Властивості продукту:
- Синтетична основа найвищої якості з інноваційним пакетом присадок, що володіє ідеальною в'язкістю в широкому діапазоні температур, забезпечує неперевершені антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, що значно продовжує ресурс техніки на всіх, навіть найекстремальніших, режимах роботи в широкому діапазоні. економію палива;
- Стабільна синтетична основа надає маслу підвищену термоокислювальну стабільність, що в поєднанні з чудовими мийно-диспергуючими властивостями і низькою зольністю ефективно знижує нагаро- і лакоутворення, запобігає утворенню відкладень всіх видів і підтримує в ідеальній чистоті деталі двигуна, особливо циліндро- всього інтервалу між замінами;
- Унікальна рецептура забезпечує маслу стійкість до старіння, а за рахунок зниженої випаровуваності та підвищеної температури спалаху знижує витрату олії на чад, що дозволяє застосовувати його в двигунах зі збільшеним інтервалом заміни олії (Long Life до 60 000 км) та звичайних;
- за рахунок синтетичної основи оптимальної в'язкості володіє відмінними низькотемпературними властивостями, у тому числі низькою температурою застигання, що забезпечує чудову прокачування масла і провертання вузлів двигуна при низьких температурах, легкий холодний пуск (до -30 ° C) і зниження пускового зносу;
- Сумісно з усіма системами нейтралізації газів, що відпрацювали, DPF, TWC, EGR і SCR за рахунок застосування технології Low SAPS;
- ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- має знижене піноутворення та ефективно протистоїть аерації;
- ефективно бореться зі збільшенням зусилля зсуву в процесі експлуатації, викликаного зростанням в'язкості за рахунок дисперсії сажі;
- Підходить для двигунів, що працюють на зрідженому природному (LNG) та нафтовому (LPG) газі.
Призначено для всіх видів високонавантажених дизельних двигунів шосейної (магістральні тягачі, автобуси тощо), позашляхової (будівельної, гірничодобувної, сільськогосподарської) та спеціальної техніки європейських, американських та азіатських виробників, що відповідають вимогам Euro I–V та VI, де необхідний рівень експлуатаційних властивостей CJ-4 або нижче.

recommendation.header

API CJ-4/SN

ACEA E8, E11

JASO DH-2

MB 228.31

MB 228.51

VOLVO VDS-4

MAN M 3477

MAN M 3575

MACK EO-N Plus

MACK EO-O Premium Plus

GLOBAL DHD-1

CUMMINS CES 20076

CUMMINS CES 20077

CUMMINS CES 20078

RENAULT RLD-3

MTU Type 3.1

CATERPILLAR ECF-2

CATERPILLAR ECF-3

DETROIT DIESEL DDC 93K218

specification.header

SAE 10W-40
  • PDF

    Specifications
  • SAE 5W-40
  • API SN
  • ACEA C3
  • BMW LL-04
  • GM dexos2
  • MB 229.51
  • PORSCHE A40
  • VOLKSWAGEN 505 00
  • VOLKSWAGEN 505 01
  • FORD WSS-M2C917-A
  • RENAULT RN0710
    • Approval
      Recommendation