MN TS-18 15W-40 CK-4

Всесезонне синтетичне моторне масло для високонавантажених і високооборотних дизельних двигунів останнього покоління з турбоннаддувом і без, що працюють у важких умовах і використовують низькосірчисте паливо. Розроблено спеціально, щоб забезпечити захист техніки та отримати від неї максимальну віддачу незалежно від умов її експлуатації.

Властивості продукту:
- Інноваційний пакет присадок у поєднанні з синтетичною основою найвищої якості, що має оптимальну в'язкість у широкому діапазоні температур, забезпечує неперевершені антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, що значно продовжує ресурс техніки на всіх, навіть найекстремальніших, режимах роботи в широкому діапазоні. забезпечує суттєву економію палива;
- Фенольні та амінні антиоксиданти в поєднанні з синтетичною основою останнього покоління надають олії найвищу термоокислювальну стабільність, що в поєднанні з чудовими мийно-диспергувальними властивостями і низькою зольністю ефективно знижує нагаро- і лакоутворення, запобігає утворенню відкладень. особливо циліндро-поршневої групи, протягом усього інтервалу між замінами;
- Унікальна синтетична рецептура забезпечує олії виняткову стійкість до старіння, а за рахунок зниженої випаровуваності та підвищеної температури спалаху знижує витрату олії «на чад», що дозволяє застосовувати його в двигунах зі збільшеним інтервалом заміни олії (Long Life до 100 000 км) та звичайних;
- За рахунок синтетичної основи оптимальної в'язкості володіє відмінними низькотемпературними властивостями, у тому числі низькою температурою застигання, що забезпечує чудову прокачування масла і провертання вузлів двигуна при низьких температурах, легкий «холодний пуск» (до -30 ºC) та зниження пускового зносу;
- Сумісно з усіма системами нейтралізації газів, що відпрацювали, DPF, TWC, EGR і SCR за рахунок застосування технології Low SAPS;
- ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- має знижене піноутворення та ефективно протистоїть аерації;
- ефективно бореться зі збільшенням зусилля зсуву в процесі експлуатації, викликаного зростанням в'язкості за рахунок дисперсії сажі;
- Підходить для двигунів, що працюють на зрідженому природному (LNG) та нафтовому (LPG) газі.

Призначено для всіх видів високонавантажених дизельних двигунів шосейної (магістральні тягачі, автобуси тощо), позашляхової (будівельної, гірничодобувної, сільськогосподарської) та спеціальної техніки європейських, американських та азіатських виробників, що відповідають вимогам Euro I – V та VI, де необхідний рівень експлуатаційних. властивостей CK-4 чи нижче.

При використанні олій CK-4 з паливом, що містить понад 15 ppm сірки, необхідно керуватися рекомендаціями виробника двигуна щодо міжсервісних інтервалів.
Може бути використаний у бензинових двигунах, де необхідний рівень експлуатаційних властивостей API SL або нижче.

specification.header

SAE 15W-40

API CK-4

ACEA E8

ACEA E11

MB 228.31

MB 228.51

VOLVO VDS-4.5

CUMMINS CES 20086

MAN M 3775

IVECO (ACEA E6-2016)

DAF (ACEA E6-2016)

DETROIT DIESEL DDC93K222

RENAULT RLD-3

MACK EOS-4.5

CATERPILLAR ECF-3

  • PDF

    Specifications
  • SAE 5W-40
  • API SN
  • ACEA C3
  • BMW LL-04
  • GM dexos2
  • MB 229.51
  • PORSCHE A40
  • VOLKSWAGEN 505 00
  • VOLKSWAGEN 505 01
  • FORD WSS-M2C917-A
  • RENAULT RN0710
    • Approval
      Recommendation