MN TS-21 SHPD 10W-30

Всесезонне синтетичне моторне масло для високонавантажених і високооборотних дизельних двигунів останнього покоління з турбоннаддувом і без, що працюють у важких умовах і використовують низькосірчисте паливо. Олія пройшла дорожні та лабораторні випробування в центрах VOLVO, MACK та RENAULT та має їх письмові схвалення.

Властивості продукту:
- Інноваційний пакет присадок у поєднанні з синтетичною основою найвищої якості, що має ідеальну в'язкість у необхідному діапазоні температур, забезпечує неперевершені антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, що значно продовжує ресурс техніки на всіх, навіть найекстремальніших, режимах роботи в досить широкому режимі. та забезпечує суттєву економію палива;
- Фенольні та амінні антиоксиданти в поєднанні з синтетичною основою надають маслу підвищену термоокислювальну стабільність, що в поєднанні з чудовими миюче-диспергувальними властивостями і низькою зольністю ефективно знижує нагаро- і лакоутворення, запобігає утворенню відкладень всіх видів і підтримує в ідеальній -поршневої групи, протягом усього інтервалу між замінами;
- Унікальна синтетична рецептура забезпечує маслу стійкість до старіння, а за рахунок зниженої випаровуваності та підвищеної температури спалаху знижує витрату масла «на чад», що дозволяє застосовувати його в двигунах зі збільшеним інтервалом заміни масла (Long Life до 90 000 км) та звичайних;
- За рахунок синтетичної основи останнього покоління оптимальної в'язкості володіє відмінними низькотемпературними властивостями, у тому числі низькою температурою застигання, що забезпечує чудову прокачування олії та провертання вузлів двигуна при низьких температурах, легкий «холодний пуск» (до -30 ºC) і зниження пуску;
- Сумісно з усіма системами нейтралізації газів, що відпрацювали, DPF, TWC, EGR і SCR за рахунок застосування технології Low SAPS;
- ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- має знижене піноутворення та ефективно протистоїть аерації;
- ефективно бореться зі збільшенням зусилля зсуву в процесі експлуатації, викликаного зростанням в'язкості за рахунок дисперсії сажі;
- Підходить для двигунів, що працюють на зрідженому природному (LNG) та нафтовому (LPG) газі.

Призначено для всіх видів високонавантажених дизельних двигунів шосейної (магістральні тягачі, автобуси тощо), позашляхової (будівельної, гірничодобувної, сільськогосподарської) та спеціальної техніки європейських, американських та азіатських виробників, що відповідають вимогам Euro I – V та VI, де необхідний рівень експлуатаційних. властивостей CK-4 чи нижче.
При використанні олій CK-4 з паливом, що містить понад 15 ppm сірки, необхідно керуватися рекомендаціями виробника двигуна щодо міжсервісних інтервалів.

specification.header

SAE 10W-30

API CK-4/SN

API CJ-4/CI-4 Plus

ACEA E8

ACEA E11

JASO DH-2

CUMMINS CES 20086

CUMMINS CES 20087

RENAULT Truck RLD-4

FORD WSS-M2C171-F1

MB 228.31

DETROIT DIESEL DDC93K222

DETROIT DIESEL DDC93K223

MTU Type 2.1

CATERPILLAR ECF-3

ALLISON TES-439

MAN M 3775

MAN M 3575

  • PDF

    Specifications
  • SAE 5W-40
  • API SN
  • ACEA C3
  • BMW LL-04
  • GM dexos2
  • MB 229.51
  • PORSCHE A40
  • VOLKSWAGEN 505 00
  • VOLKSWAGEN 505 01
  • FORD WSS-M2C917-A
  • RENAULT RN0710
    • Approval
      Recommendation