MN9930 Diesel Ester Additive

Комплексна протизносна присадка для всіх видів дизельного палива та особливо для видів І та ІІ з низьким вмістом сірки за ГОСТ Р 52368-2005 (європейської специфікації EN-2005). Для максимального ефекту необхідно використовувати постійно. Ефект від застосування стає помітним після 20 мотогодин (близько 1200-1600 км) пробігу.

Властивості продукту:
- утворює на вузлах і деталях паливної системи стійку і міцну змащувальну комплексну естеро-масляну плівку високого ступеня адсорбції, що значно знижує коефіцієнт тертя дотичних поверхонь і значно знижує їх знос. Особливо ефект проявляється у паливних насосах високого тиску в парі плунжер-гільза, форсунках та насос-форсунках; що значно збільшує термін служби цієї дорогої апаратури. Для паливного насоса високого тиску тим самим усувається основна причина зношування плунжерних пар; неякісне сухе; дизельне паливо;
- утворює додаткову стійку і міцну змащувальну комплексну естеро-масляну плівку високого ступеня адсорбції в камері згоряння в парах: кільце гільза та тарілка клапана - сідло у двох тактах з чотирьох з моменту розпилення паливно-повітряної суміші; що значно знижує коефіцієнт тертя та знос гільзи та компресійних кілець, а також сідел клапанів, особливо незагартованих. Повністю згоряє разом із паливом не залишаючи нагару;
- утворює додаткову стійку та міцну змащувальну комплексну естеро-масляну плівку високого ступеня адсорбції в камері згоряння в парах: кільце-гільза та тарілка клапана-сідло яка зберігається навіть після згоряння палива – що значно знижує коефіцієнт тертя та знос гільзи та компресійних кілець, а також сідел клапанів, особливо незагартованих.
- За рахунок миючих присадок, що містяться, ефективно очищає вузли і деталі паливної системи від забруднень і відкладень всіх видів, а камеру згоряння від нагару, що утворюється при згорянні палива, в тому числі і низькоякісного. Запобігає утворенню нових відкладень на несполучених поверхнях чорних та кольорових металів та сплавів за рахунок утворення особливої олійної захисної плівки. За рахунок цього має яскраво виражений антикорозійний ефект;
- промотори горіння, що містяться в присадці, покращують коефіцієнт корисної дії палива, в результаті чого паливна суміш швидше запалюється, а потім згоряє спокійно і плавно; знижуючи динамічні навантаження на циліндро-поршневу групу і цим підвищуючи її ресурс;
-Підвищує цетанове число на 1-2 пункти на паливах з низьким цетановим числом.
- відновлює еластичність та обсяг гумових ущільнень;
- запобігає окисленню палива, особливо низькосортного, що запобігає утворенню в ньому смолистих відкладень, що викликають нагар у камері згоряння та забивають фільтри тонкого очищення;
- знижує витрату палива та токсичність вихлопних газів за рахунок збільшення повноти згоряння палива;
- запобігає розшарування дизельного палива і відновлює властивості палива, що розшарувалося після тривалого зберігання, що особливо актуально для малозаселених і північних районів, де паливо досить довго зберігається на нафтобазах;
- За поєднанням ефектів, що досягаються, не має аналогів.

Застосування: Додати у бак у співвідношенні 50 мл на 50 л палива.
Рекомендується для регулярного застосування.
  • PDF

    Specifications
  • SAE 5W-40
  • API SN
  • ACEA C3
  • BMW LL-04
  • GM dexos2
  • MB 229.51
  • PORSCHE A40
  • VOLKSWAGEN 505 00
  • VOLKSWAGEN 505 01
  • FORD WSS-M2C917-A
  • RENAULT RN0710
    • Approval
      Recommendation